Aktiviteetit ja TYKY-päivät

Virkistyspäivät Saimaa Stadiumilla

Esimerkki 1

Seikkailupäivä

Päivän ohjelmassa itsensä ylittämistä seinäkiipeilyradalla ja SuperCorner-kisailussa, hauskoja hetkiä extreme-temppuradalla ja FunBattle-toimintapelissä sekä tietysti teemaan sopivat tarjoilut!

Esimerkki 2 

Hyvinvointipäivä

Hyvinvointipäivän voi aloittaa esimerkiksi aktiiviluennolla istumatyöläisen fysiikan ylläpidosta, jonka aikana tehdään kehon ongelmakohtia tukevia harjoitteita. Lihaslämmittelyn jälkeen tehdään erilaisia
kehonhuolto- ja rentoutusharjoituksia sekä nautitaan herkullisista, teemaan sopivista tarjoiluista.


Tai yhdistä yrityksen kokoukseen aktiviteetteja

Meiltä löytyy aktiviteetteja jokaiseen makuun

  • Sisäpalloilua(esim. Pickleball, lentopallo, sähly tai sulkapallo)
  • Stadiumin mestaruuskisat (esim. korkeus, pituus ja 100 metrin pikajuoksu)
  • Rentoutumisharjoituksia
  • Mindfullness tai joogatunti
  • Lihaskuntotesti
  • SuperCorner -kisailu
  • Kuka on Extreme-temppuradan kingi
  • Luento (esim. hyvinvointiin liittyvä)
  • Active Life Lab hyviökartoitus tai älykuntopiiri
  • Kävelylenkki Kalevankankaan maastossa (tai hiihtolenkki talvella)

Kysy lisää hauskoja ideoita myyntipalvelustamme. Heitä pallo meille! Me teemme teille vaikka kunnon kemmakat.


FunBattle-toimintapelin mestaruuskisa

Tässä hauskassa toimintapelissä taistellaan kaupunkisotaa kahdessa joukkueessa ja yritetään vallata toisen joukkueen tukikohta. Osallistujilla on tarraliivit ja kilvet, joihin osuessaan ammus (pallo) jää kiinni. Soveltuu 10-20 henkilölle.

Ball Bouncer

Ball Bouncer -nuijapalloa pelataan sählyn säännöillä, mutta vanupuikko-mailoilla ja pallolla, jolloin sekä salibandy-ammattilaiset että kokemattomat ovat samalla viivalla. Joukkueen koko 10-20 henkilöä.

Seinäkiipeilyä (ohjattua tai omatoimista)

Kiipeilyseinän 12,5 metrin korkeus riittää aktiivisemmallekin kiipeilijälle ja lähes 30 metrin leveys mahdollistaa erilaisia reittejä. Reiteistä neljä on automaattivarmisteisia, joista löytyy kahdeksan eri variaatiota kiivetä. Yhteensä reittejä on noin 15. Automaattivarmisteinen reitti on turvallinen ja helppo tapa aloittelijallekin itsenäiseen harjoitteluun.